Barion Pixel
+36 70 676 4444  |  info@annavillahotel.hu

Házirend

A hotel

Anna Villa

Házirendje

A vendégek szobakulcsot kapnak, amelyhez a szobában lakó vendég(ek) regisztrálása szükséges. A regisztráció a bejelentőlap pontos kitöltését és a vendég személyazonosságának igazolását jelenti. A személyazonosító okirat bemutatása a hotel számára lényegesnek minősített szerződési feltétel. Hontalanok és nem az Európai Unió állampolgárai esetében a hontalan igazolvány, illetve az útlevél bemutatása és átadása jogszabály alapján kötelező. Elő- és utószezonban a szobákat a megérkezés napján 14 órától este 18 óráig lehet elfoglalni. Főszezonban a szobákat a megérkezés napján 14 órától este 20 óráig lehet elfoglalni. Késői érkezés minden esetben a hotel recepcióval, a +36-70-676-4444-es telefonszámon vagy e-mailben az info@annavillahotel.hu címen keresztül egyeztetendő.

A távozás napján a vendég a szobát poggyászával, bevitt dolgaival együtt 10:00 óráig köteles elhagyni, és a bejelentkezéskor kapott kulcsot a recepción leadni. A kulcs elveszítése esetén a vendég 10.000.-Ft pótdíjat köteles fizetni. Fizetés nélküli távozás esetén a szálloda a rendőrségi feljelentés mellett jogi úton érvényesíti a követelését a vendéggel szemben, amelynek költségeit a vendégre terheli.

Korai bejelentkezés és késői kijelentkezés kizárólag a szabad kapacitás függvényében, a szállodával előre – legkésőbb 24 órával az érkezés vagy távozás előtt – egyeztetve lehetséges.
A korai bejelentkezés díja 10.000 Ft/szoba és legkorábban 12 órától vehető igénybe. A késői kijelentkezés díja 3.000 Ft/szoba/óra. Késői kijelentkezés esetén a szobát legkésőbb 16 óráig köteles a vendég elhagyni.

Elő- és utószezonban a recepció reggel 8 óratól este 18 óráig tart nyitva. Főszezonban reggel 8 és 20 óra között állnak rendelkezésre a kollégák. Főszezonban este 20 órától éjszakai portaszolgálatot biztosítunk vendégeink számára. A főszezoni időszakon kívűl (június 30. és augusztus 31. között) esetlegesen csak telefonon keresztül érhető el az ügyeletben lévő szállodai alkalmazott, aki kizárólag akut esetben értesíthető. Az ügyeletes alkalmazott kizárólag abban az esetben érkezik a hotel területére, amennyiben a felmerült probléma személyes jelenlétet igényel. Vészhelyzet illetve életveszélyt fenyegető, vagy baleset esetén a segélykérő telefonszámot kell felhívni. Az ingyenesen hívható segélykérő telefonszáma: 112.

A szoba ára tartalmazza a reggelit és a vacsorát, melyet svédasztalos formában szolgálunk fel vendégeinknek, azaz felszolgáló személyzet nélkül, a vendég szolgálja ki magát az étteremben található étel- és italválasztékból. A szálloda a büféasztalról korlátlan ételfogyasztást nyújt, azonban onnan sem étel, sem ital későbbi fogyasztás céljából nem vihető ki. Amennyiben a vendég a szálloda előzetes engedélye nélkül későbbi fogyasztásra ételt és/vagy italt visz ki a reggeliző helyiségből, úgy a szálloda jogosult a reggeli árának 50%- t/fő/alkalom jogosult a vendég számlájára terhelni. Az étteremben szolgálatot teljesítő munkatársunk kizárólag a hotel bárjából rendelt italokat szolgálja fel a vendégnek.

Tisztelettel kérjük kedves vendégeinket, hogy az éttermet a megfelelő öltözetben látogassák. Külsős vendégeink 2.900 Ft/fő áron fogyaszthatnak svédasztalos reggelit.

Reggeli: 7.00 – 10.00 Vacsora: 18.00 – 21.00

A bár nyitva tartása: 08:00 – 21:00.

A minibárban kizárólag a szálloda által behelyezett termékek lehetnek. A minibár nem használható a vendég dolgainak hűtésére, tárolására. A minibárban elhelyezett termékek fogyasztása díj ellenében történik. Az aktuális árlista a szobában található.

Elő- és utószezonban a wellness részleg reggel 10 és délután 18 óra között látogatható. Főszezonban hosszított nyitvatartással reggel 10 és este 20 között várjuk a fürdőzni vágyókat. A kültéri medence nyitva tartása július 1. és szeptember 1. között reggel 10 és este 20 óra között használható. A wellness részlegbe – a szálloda munkatársait kivéve – utcai cipővel és ruházatban belépni tilos, kivétel a hotel dolgozói. A hotel bárjában vásárolt italokat a wellness részlegbe, különös tekintettel a medence térbe bevinni tilos és balesetveszélyes. A medencébe ugrálni tilos és balesetveszélyes. A szálloda az esetleges személyi sérülésekért nem vállal felelősséget. A kijelentkezést követően a wellness felár ellenében látogatható, melynek díja: 1000 Ft/fő/minden megkezdett óra. Nem szálló vendégek részére 1000 Ft/fő/minden megkezdett óra a szolgáltatás ára.

Szállodánkban kisállatok elszállásolására van lehetőség. Szobánként maximum 2 kisállatot tudunk fogadni extra díj ellenében, melynek költsége: 10 kg alatt: 4500 Ft/kisállat/éj 10 kg felett: 6000 Ft/kisállat/éj. Ha az állat a szálloda bármely területén kárt okoz, az állat gazdája köteles azt megtéríteni. Ha a szobában vagy a közös helyiségekben az állat piszkít, a szálloda plusz takarítási díjat számol fel, melynek költsége 10.000 Ft/alkalom. A hotel éttermébe kisállat behozható, amennyiben a többi vendéget nem zavarja. A szálloda wellness részlegében kisállatok nem tartózkodhatnak. Higiéniai okokból háziállat a szobában található berendezési tárgyakra nem mehet fel, nem aludhat benne, nem használhatja.

A szálloda szobáiban csak a recepción regisztrált vendégek tartózkodhatnak. A vendég a látogatója magatartásáért – ideértve az esetleges károkozást is – felelősséggel tartozik. A látogató által a vendégnek és/vagy harmadik személynek okozott kárért való felelősséget a szálloda kizárja. A szobafoglalásban szereplő létszámon felüli vendég után felárat számol fel a szálloda.

14 éven aluli gyermek csak szülői vagy más, általa megbízott cselekvőképes személy folyamatos felügyelete mellett tartózkodhat a szobában. A gyermek kísérői felelősséggel tartoznak a gyermek épségéért és az általa okozott károkért. A szálloda szolgáltatásait különös tekintettel a wellness részlegre és a kültéri medencére 14 év alatti vendég csak szülői vagy más, az általa megbízott cselekvőképes személy kíséretében veheti igénybe. A szálloda területén, rendezvényén 18 év alatti személy alkoholt nem fogyaszthat. E kötelezettség betartásáról/betartatásáról a 18 év alatti személy szülője, általa megbízott cselekvőképes személy köteles gondoskodni. E kötelezettség megszegésének jogi, erkölcsi és anyagi következményeiért a szülő vagy az általa megbízott cselekvőképes személy teljes felelősséggel tartozik.

A vendég köteles a szálloda eszközeit, berendezéseit rendeltetésszerűen használni. A nem rendeltetésszerű használatból eredő kárt a vendég a szálloda felhívására, de legkésőbb a távozása előtt köteles megtéríteni. A szálloda berendezési, felszerelési tárgya a szálloda területéről kizárólag a szálloda előzetes írásbeli engedélyével vihető ki. A szállodai szoba bármilyen átrendezését, bútorok áthelyezését kizárólag a szálloda munkatársa, vagy erre kijelölt megbízottja végezheti. Szállodai tulajdon elvitele a szálloda előzetes írásbeli engedélye nélkül bűncselekménynek minősül, és ebben az esetben a szálloda megteszi a szükséges büntetőjogi és polgári jogi lépéseket. A szálloda bármely eszközének, berendezési, felszereltségi tárgyának meghibásodását a vendég köteles bejelenteni a szállodának. A vendég nem jogosult a hibát saját maga kijavítani vagy a kijavítást megkísérelni. Az ebből eredő károkért való felelősséget a szálloda kizárja.

A szállodában wi-fi rendszer üzemel, amelynek használata térítésmentes. Wi-fi jelszó: balatonfoldvar. A wi-fi folyamatos, megszakítás nélküli működését és elérhetőségét a szálloda nem garantálja. A wi-fi használata során vagy következtében a vendég készülékében vagy annak tartalmában keletkezett közvetlen vagy közvetett károkért a szálloda nem vállal felelősséget. A szolgáltatást a vendég a saját felelősségére és kockázatára veszi igénybe.

A szálloda az épületben és annak külső (utcai) és belső (udvari) környezetében a vendégek és a szálloda vagyon- és személybiztonsága érdekében zártláncú kamerarendszert üzemeltet, amely napi 24 órában, folyamatosan készít felvételeket. A vendég tűz esetén köteles a szobában kihelyezett menekülési útvonalat követni és hívni a tűzoltók telefonszámát, a 105-ös vagy 112-es számot. Tűzoltó palackok a szálloda folyosóin, emeletenként találhatók. Tűz esetén a vendég köteles haladéktalanul riasztani a recepciót. A szállodai szobában tilos vasalót, kávéfőzőt és egyéb, a megszokott utazási szükségletek közé nem tartozó elektromos készüléket – ide nem értve a laptopot, notebookot, tabletet, fényképezőgépet, videokamerát – üzemeltetni. A szálloda az alábbi dolgok bevitelét tiltja meg: a hatályos jogszabályokban maró, gyúlékony vegyszernek, anyagnak minősített dolgok, a hatályos jogszabályokban tűzveszélyesnek és/vagy robbanásveszélyesnek minősített anyagok, nem a szállodában vett élelmiszer, ital (ide értve alkohol tartalmú italokat is), különsen drága, nagy értékű értéktárgy, muzeális tárgy, tűzijáték, petárda, ezek alkatrészei, összetevői, hulladék, környezetre, egészségre ártalmas dolog, pszichotrop anyag. A szálloda a vendég előzetes írásban tett kérelmére írásban engedélyezheti nem bevihető dolog bevitelét a szálloda területére. Ha a vendég a szálloda előzetes írásbeli engedélye nélkül nem bevihető dolgot visz be a szálloda területére, azt a szálloda a vendég költségére eltávolíthatja vagy eltávolíttathatja. Az engedély nélkül bevitt dologban keletkezett kárért való felelősséget a szálloda kizárja. A vendég teljes körű jogi és anyagi felelősséggel tartozik mindazon kárért és sérelemért, amelyet az engedély nélkül bevitt dolog okoz más vendégnek, harmadik személynek vagy a szállodának.

A szálloda nemdohányzó hotel. Ennek értelmében a szálloda zárt helyiségeiben (beleértve a vendégszobákat is), közösségi területein, valamint a szállodához tartozó teljes nyílt területen – a dohányzásra kijelölt helyek kivételével – tilos a dohányzás, illetve az elektromos cigaretta használata. A szálloda alkalmazottai jogosultak a vendégeket, valamint a szálloda területén tartózkodó bármely más személyt figyelmeztetni ezen előírás betartására, illetve a dohányzás, elektromos cigarettázás abbahagyására. A vendég, illetve a szálloda területén tartózkodó bármely személy köteles az előírás betartására, valamint az esetleges felszólítás teljesítésére. Amennyiben bármely vendég vagy a szálloda területén tartózkodó egyéb személy jogsértő magatartása miatt a szállodát az illetékes hatóság a vonatkozó jogszabály alapján bírsággal sújtja, úgy a szálloda jogosult az adott jogsértő magatartást tanúsító személyre a bírság összegét áthárítani, illetve annak megfizetését tőle követelni.

Vendégeink számára a hotelben 3 közösségi terasz áll rendelkezésre. A közösségi teraszokon mindenki saját felelősségére tartózkodhat és az ott hagyott tárgyakért, értékekért a szálloda nem vállal felelősséget. A közösségi teraszokon a ruhaszárítás nem engedélyezett, erre a célra a szobákban elhelyezett szárítókat vehetik igénybe vendégeink.

A szállóvendégek gépjárművei parkolhatnak a szálloda fedetlen és zárt parkolójában. A parkolóban a KRESZ előírásai szerint kell közlekedni. A gépjárművek megengedett sebessége max. 5 km/óra. Ha a vendég igénybe kívánja venni a parkolót, akkor bejelentkezéskor, a bejelentő lapon fel kell tüntetnie a jármű forgalmi rendszámát. Ennek megtagadása vagy elmulasztása esetén a parkoló nem vehető igénybe. A vendég az általa másik parkoló autóban okozott kárért a károsultnak közvetlen felelősséggel tartozik.

A szállodai alkalmazottak a szobatakarítást reggel 9 órától végzik folyamatosan. A vendég a „Ne zavarj! Do not disturb” figyelmeztető táblának a szobaajtó külső kilincsére történő kiakasztásával határozottan jelzi, hogy a szálloda munkatársai ne zavarják, ne kopogjanak és ne lépjenek be a szobába. A “Ne Zavarj! Do not disturb” figyelmeztető táblácskát a vendég a saját felelősségére és kockázatára helyezi el a bejárati ajtó külső kilincsén. Ha a szálloda munkatársai a vendég elutazásának napján a szobája kilincsén „Ne zavarj! Do not disturb” figyelmeztető táblát találnak, úgy a szálloda munkatársai 10:00 óra után bármikor bemehetnek a szobába. Rendkívüli helyzetben (például tűz, terrortámadás stb.) előzetes figyelmeztetés nélkül, illetve amikor a szálloda a rendelkezésére álló információk alapján megalapozottan feltételezi, hogy a szobában a vendég élete, egészsége, testi épsége, vagyonbiztonsága veszélyben van vagy veszélyben lehet, úgy a szálloda munkatársai jogosultak bemenni a szobába. A „Ne zavarj! Do not disturb” figyelmeztető tábla nem rendeltetésszerű használatából eredő károkért, sérelemért a szálloda nem vállal felelősséget.

A szálloda naponta egyszer, 9 és 15 óra között takarítja a szobákat. Amennyiben a szoba takarítását végzők ezen időszak alatt a szoba külső kilincsén „Ne zavarj! Do not disturb” figyelmeztető táblát találnak, úgy a szoba takarítását nem végzik el, ezért a vendég díjcsökkentést vagy kártalanítást nem követelhet.

A szolgáltatónak jogában áll az extra takarításokért külön díjat felszámolni a Vendég felé a következő módon és feltételekkel:

Szobára vonatkozó extra takarítás: amennyiben a Vendég olyan módon használta a szobát, hogy azt kizárólag extra takarítással (hányás, sár a szobában, italok kerültek kiöntésre stb) lehet ismételten Vendégek részére bocsátani úgy a fizetendő díj 20.000 Ft/takarítás/szoba.

Szobára vonatkozó teljes takarítás: amennyiben a Vendég olyan módon használta a szobát, hogy azt kizárólag teljes takarítással (hányás, sár a szobában, italok kerültek kiöntésre, a szoba teljesen használhatatlan, amortizálásra kerültek a bútorok és egyéb használati tárgyak, teljes festést igényel stb) lehet ismételten a vendégek részére bocsátani, úgy a fizetendő díj 100.000 Ft/takarítás/szoba + a tényleges külső vállalkozók díja (Pl: festő, kőműves, vízszerelő stb).

Étkezőre vonatkozó extra takarítás: amennyiben a Vendég olyan módon használta az étkezőt, hogy azt kizárólag extra takarítással (hányás, sár az étkezőben, italok kerültek kiöntésre több helyre stb) lehet ismételten Vendégek részére bocsátani úgy a fizetendő díj 60.000 Ft/takarítás/étkező.

Étkezőre vonatkozó teljes takarítás: amennyiben a Vendég olyan módon használta az étkezőt, hogy azt kizárólag teljes takarítással (hányás, amortizálásra kerültek a bútorok és egyéb használati tárgyak, sár az étkezőben, italok kerültek kiöntésre, az étkező teljesen használhatatlan, teljes festést igényel stb) lehet ismételten Vendégek részére bocsátani úgy a fizetendő díj 300.000 Ft/takarítás/étkező.

Az ágyneműk cseréje 3 naponta történik környezetünk védelme és hosszútávú fenntarthatóságának megőrzése érdekében. Amennyiben napi ágynemű cserére lenne szüksége, kérjük, forduljon a recepcióhoz! Az ágyneműhuzat extra cseréjének díja: 2.000 Ft / garnitúra.

A törölközők cseréje 3 naponta történik környezetünk védelme és hosszútávú fenntarthatóságának megőrzése érdekében. Amennyiben napi törölköző cserére lenne szüksége, kérjük, forduljon a recepcióhoz!

A törölköző extra cseréjének díja: 1.000 Ft /törölköző.

Szállodánkban köntöst tudunk biztosítani letéti díj ellenében a recepción, a kaució díja 5.000 Ft/köntös. Fürdőköpeny a hotel területéről nem vihető ki, azaz a Balaton-partjára sem. Köntös sérülése, elvesztése vagy vissza nem hozatala esetén, a kauciót nem áll módunkban visszaadni. Köntös cserét 3 naponta biztosítunk vendégeink részére.

A szálloda mosást, vasalást, vegytisztítást nem vállal. A szálloda tűzvédelmi szabályzata értelmében a szobában tilos a vasalás.

A vendégek nyugalma érdekében a szálloda területén 22:00 óra után – kivéve a szálloda által szervezett vagy engedélyezett rendezvény, program esetében – tilos a hangoskodás, zenélés, zajjal, lármával járó tevékenység, hangeffektusok, a szobában zavaró hangerejű televíziózás, rádiózás stb. A szálloda területén időponttól függetlenül tilos minden olyan magatartás, viselkedés, amely zavarja mások nyugalmát, biztonságát, biztonságérzetét, magánszféráját; zaklatásnak minősül vagy minősülhet, alkalmas mások megfélemlítésére. A szálloda munkatársa jogosult figyelmeztetni a rendbontó és/vagy hangoskodó vendéget. Az első figyelmeztetés díjmentes, a második és harmadik figyelmeztetésért a szálloda egyenként 5.000 Ft összeggel terheli meg a figyelmeztetett vendég szobaszámláját. A harmadik figyelmeztetés után a szálloda jogosult a szállodai szerződést egyoldalúan, azonnali hatállyal felmondani, és a vendéget a szállodából visszafizetési és/vagy kártérítés kötelezettség nélkül haladéktalanul kiutasítani. A szálloda kizárja a felelősségét minden olyan sérelemért, amelyet a vendég magatartása okoz más vendégnek.

A talált tárgyakat a recepción lehet leadni, ahol azt nyilvántartásba veszik. Az élelmiszert, élelmiszer jellegű cikkeket, gyógyszereket a szálloda megsemmisíti. A tárolható tárgyakat a szálloda 3 hónapig őrzi. Amennyiben a talált tárgy jogos tulajdonosa jelentkezik, személyazonosságát igazoló okirat felmutatásával és aláírásával, valamint az őrzéssel felmerült költségek megtérítése ellenében veheti át a tárgyat. A szálloda által méretük, súlyuk vagy egyéb tulajdonságuk miatt nem őrizhető tárgyakat a szálloda haladéktalanul átadja a területileg illetékes jegyzőnek.

A vendég fertőző betegsége esetén a szálloda jogosult díjvisszatérítés vagy kártérítés nélkül, azonnali hatállyal felmondani a szállodai szerződést. Ebben az esetben a vendég a szálloda felmondásában meghatározott időtartamon belül köteles a szállodát poggyászaival együtt saját költségén elhagyni. Fertőző betegség esetén a szálloda a 18/1998. (VI. 3.) NM rendeletnek megfelelően köteles eljárni. (Ez a rendelet írja elő, hogy mit kell tenni fertőző betegség esetén. A rendelet értelmében, ha ilyen gyanú áll fenn, akkor a szálloda orvost hív, és ő állapítja meg, hogy a vendég fertőző vagy sem.)

Kérjük, értékeiket a központi széfben helyezze el. Felelősséget csak az itt elhelyezett tárgyakért vállalunk. Központi széfben való elhelyezést a recepció munkatársaitól kérhetnek reggel 8 és délután 18 óra között. A leadott értéktárgyakról jegyzőkönyvet vezet a hotel.

A hotel a vendég jelenlegi, múltbéli, illetve jövőbeni hotelbeli tartózkodásáról harmadik személynek ideértve a vendég közeli hozzátartozóit, kizárólag a vendég előzetes írásbeli engedélye alapján ad tájékoztatást. E tájékoztatási tilalom nem vonatkozik a jogszabály alapján történő megkeresésre. A vendég tudomásul veszi, hogy a szálloda jogszabály rendelkezése alapján köteles a megkereső hatóság részére a vendég megkeresésben kért személyes adatait kiadni, amennyiben annak jogszabályi feltételei fennállnak. A jogszabályon, hatósági vagy bírósági határozaton alapuló adatszolgáltatással szemben a szálloda nem emelhet kifogást.

Kellemes időtöltést és jó pihenést kívánnak Önnek, Önöknek a Hotel Anna Villa munkatársai! Bármilyen további kérdés, kérés esetén állunk rendelkezésre a recepción.

Árkalkuláció
és online foglalás

Kalkulálja ki és foglalja le pihenését online, azonnali visszaigazolással, könnyedén, pár lépésben!
Próbálja ki

Szolgáltatásainkat

Az év minden napján!